p. Nazwisko i imię Dzień tygodnia Godzina dostępności   Sala   
1.        Agacińska Hanna poniedziałek 14.30-15.30 46
2.        Angowska Joanna poniedziałek 16.16-17.15 20
3.        Bandurska Milena czwartek 17.00-18.00 17
4.        Bilicka Iwona środa 14.30-15.30 13
5.        Błędowska Joanna poniedziałek 15.15-16.15 49
6.        Bryska-Zawadzka Anna  wtorek 15.20-16.20 gab. logopedyczny
7.        Byner Iwona czwartek 14.30-15.30 7
8.        Charzyńska Anna poniedziałek 14.30-15.30 22
9.        Chojnowska Beata wtorek 14.30-15.30 31
10.    Chojnowski Jarosław piątek 14.30-15.30 67,69
11.    Ciećko Barbara środa 15.45-16.45 47
12.    Ciemielewska Zuzanna czwartek 17.00-18.00  hala
13.    Cieszyńska Paulina wtorek 16.05-17.05 hala
14.    Drozdecka Aleksandra      
15.    Dziok Kamila środa 14.30-15.30 28
16.    Faterkowska Hanna środa 14.30-15.30 22
17.    Fijałkowski Marek środa 14.30-15.30 57
18.    Firyn Krzysztof środa 15.20-16.20 65
19.    Franczak Renata czwartek 15.15-16.15 35
20.    Gabrysiak Sławomir czwarek 14.30-15.30  19
21.    Gabryszak Łukasz poniedziałek 14.30-15.30  basen
22.    Górecka Aleksandra wtorek 15.30-16.30 świetlica
23.    Gratowska Hanna wtorek 14.30-15.30 basen
24.    Grus Adam poniedziałek 14.30-15.30  53
25.    Grus Beata czwartek 14.30-15.30  05
26.    Guz Hanna poniedziałek 16.05-17.05 07
27.    Hreniak Maciej czwartek 14.30-15.30 basen
28.    Jakiel-Sadowska Mirosława wtorek 15.00-16.00 34
29.    Jamka Piotr      
30.    Januszewska Bernadetta wtorek 14.30-15.30 33
31.    Kawka Aleksandra środa 15.00-16.00 biblioteka
32.    Kempińska Żaneta wtorek 14.30-15.30 20
33.    Kędra Danuta środa 14.30-15.30 59
34.    Klimek Aleksandra środa 14.30-15.30 23
35.    Kobrzyńska Magdalena środa 14.30.-15.30 23
36.    Koptera Anita poniedziałek 14.30.-15.30 11
37.    Kosinska Dagmara czwartek 16.55-17.55 hala
38.    Kozłowski Andrzej      
39.    Kwiatkowska Dorota poniedziałek 14.30.-15.30 27
40.    Kwiecińska Anna czwarteh 16.55-17.55 hala
41.    Ląkiert Natalia środa 15.30-.16.30 18
42.    Lewandowska Emilia czwartek 15.15-16.15 75
43.    Lewandowski Zbigniew czwartek 14.00-14.45 basen
44.    Lubiszewska Wioletta czwartek 15.30-16.30 14
45.    Maiboroda Olga środa 15.00-16.00 pokój nauczycielski
46.    Markowska-Jurek Adriana poniedziałek 15.15-16.15 świetlica
47.    Matelska Hanna wtorek 14.30-15.30 48
48.    Michałowska Beata czwartek 14.30-15.30 60
49.    Mikrut Paulina środa 14.30-15.30 13
50.    Murawska Dorota      
51.    Myślińska Jolanta środa 14.45-15.45 10
52.    Niklarz Marek piątek 14.30-15.30 basen
53.    Niklarz Robert poniedziałek 16.00-17.00 basen
54.    Nowak Jacek poniedziałek 17.00-18.00 hala
55.    Ogonowska Edyta wtorek 14.30-15.30 świetlica
56.    Orzechowska Anna wtorek 15.00-16.00 świetlica
57.    Pacyna Marzena poniedziałek 15.15-15.45 71
58.    Piekoś Marzena poniedziałek 14.30-15.30 53
59 Przybylak Adam wtorek 15.30-16.30 sekretariat
60.    Rafalska Agnieszka środa 15.30-16.30 18
61.    Rakowska Katarzyna poniedziałek 14.30-15.30 24
62.    Reszkowska – Czajka  Aleksandra poniedziałek 14.30-15.30 17
63.    Skowrońska Mariola czwartek 14.30-15.30 73
64.    Słupska Marzena poniedziałek 16.00-17.00  
65.    Spodniewska Malwina środa 14.30-15.30 23
65.    Stacherski Marek wtorek 14.30-15.30  031
67.    Straszewska Grażyna czwartek 14.30-15.30 38
68.    Sworowska Joanna      
69.    Szałecka Daria poniedziałek 14.30-15.30 29
70.    Szczepaniak Zofia poniedziałek 14.30-15.30 40
71.    Szczypior Sylwia wtorek 15.00-16.00 49
72.    Szymańska Elżbieta środa 13.30-14.30 37
73.    Śledź Mariola wtorek 14.30-15.30 42
74.    Tarkowska Magdalena wtorek 14.30-15.30 58
75.    Tobolska Judyta środa 15.25-16.25 basen
76.    Tobolski Szymon wtorek 16.55-17.55 basen
77.    Trendowicz Katarzyna środa 14.30-15.30 63
78.    Urbanek Stanisława środa 14.45-15.45 14
79.    Warsicka Mariola poniedziałek 14.30-15.30 201
80.    Wednitzka Anna czwartek 14.30-15.30 5
81.    Węgrzynowska Beata poniedziałek 14.30-15.30 56
82.    Woźniak Jerzy środa 15.20-16.20 hala sportowa
83.    Ziętarska Małgorzata poniedziałek 14.30-15.30 21
84.    Ziółkowska Katarzyna    (j.pol) środa 14.30-15.30 54
85.    Ziółkowska Katarzyna  (mat.) czwartek 14.30-15.30 43
86.    Ziółkowski Janusz poniedziałek 14.30-15.30 75
87.    Zygadło Krzysztof środa 16.00-17.00 siłownia
88.    Żbikowska Sylwia poniedziałek 16.05-17.05 hala sportowa
89.    Żurawska Izabela poniedziałek 14.30-15.30 32
89.    Żurawski Krzysztof poniedziałek 14.30-15.30 30

W związku z realizacją opieki nad Państwa dzieckiem w ramach medycyny szkolnej oraz nawiązaniem współpracy z Dyrekcją w zakresie realizacji szczepień przeciw HPV, pragniemy zaprosić na bezpłatne szczepienie przeciw HPV  dzieci między 9 a 14 r.ż. (dziewczęta i chłopcy).

Zgodnie z zaleceniami Ministra Zdrowia, dotyczącymi realizacji szczepień przeciw ludzkiemu wirusowi brodawczaka (HPV) w ramach powszechnego programu szczepień, do realizacji szczepień wykorzystane zostaną szczepionki:

  1. Cervarix dawka 0,5 ml (GlaxoSmithKline Biologicals s.a),
  2. Gardasil 9 dawka 0,5 ml (Merck Sharp & Dohme B.V).

Schemat szczepienia w obu szczepionkach jest  2 – dawkowy, gdzie druga dawka powinna zostać podana nie wcześniej niż po 6 miesiącach i nie później niż 12 miesięcy od podania pierwszej dawki.

Osoby chętne prosimy o złożenie oświadczenia oraz zgody na wykonanie szczepienia przeciw HPV w szkole.

Zalecamy zapoznać się z informacjami udostępnionymi przez Ministerstwo Zdrowia na temat w/w szczepień: https://www.gov.pl/web/zdrowie/dla-szkol

załączniki:

ulotka cervarix

ulotka gardasil

Wzór_deklaracja_przedstawiciela_ustawowego_dziecka_dotycząca_szczepienia_przeciw_HPV_w_szkole.pdf

Wzór_oświadczenie_i_zgoda_przedstawiciela_ustawowego_dziecka_dotycząca_szczepienia_przeciw_HPV_w_szkole.pdf

WYPRAWKA  DLA UCZNIA KLASY I – SP NR 21 W GRUDZIĄDZU

 

  1. Przybory do pisania.
  2. Pióro
  3. Długopis
  4. Ołówek ( 2 sztuki)
  5. Kredki ołówkowe
  6. Kredki świecowe
  7. Gumka do mazania
  8. Temperówka
  9. 2 zeszyty 16 kartkowe w wąską linię
  10. 2 zeszyty 16- kartkowe w kratkę
  1. Materiały na zajęcia plastyczne i techniczne.

 

  1. Bloki: rysunkowy i techniczny z białymi kartkami
  2. Bloki : rysunkowe i techniczne z kolorowymi kartkami
  3. Farby akwarele ( wodne)
  4. Farby plakatowe 12 kolorowe plus pędzle: gruby, średni, cienki
  5. Wycinanki zwykłe i wycinanki samoprzylepne
  6. Plastelina
  7. Nożyczki
  8. Klej w sztyfcie
  9. 2 teczki z gumką na prace plastyczne

O pozostałych przyborach i materiałach potrzebnych w klasie I poinformuje wychowawca na pierwszym spotkaniu z rodzicami.

SPACER  PO SZKOLE ( RODZICE Z DZIECMI) – 21 SIERPNIA 2024

GODZ. 9.00  dla klas Ia , Ib i Ic

GODZ. 11.00  dla klas Id i Ie


Religia - podręcznik   „Poznaję Boży świat” wydawnictwo Jedność

 

„Program wsparcia grudziądzkich szkół podstawowych w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych”

 

W dniu 7 kwietnia 2022 r. została podpisana umowa o dofinansowanie projektu pomiędzy Województwem Kujawsko-Pomorskim a gminą-miasto Grudziądz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.

Okres realizacji: 01.04.2022 r. – 30.06.2023 r.
Całkowita wartość projektu: 2 031 366,00 zł
Kwota dofinansowania: 1 929 791,00 zł (w tym z Europejskiego Funduszu Społecznego – 1 726 661,10 zł oraz z budżetu państwa – 203 129,90 zł)
Środki własne: 101 575,00 zł (wkład niefinansowy)

Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.

Głównym celem projektu jest zwiększenie poziomu kompetencji kluczowych i uniwersalnych oraz potencjału rozwojowego uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz podniesienie jakości kształcenia w szkołach poprzez doposażenie bazy dydaktycznej
i szkolenia dla nauczycieli. Łącznie wsparciem objętych zostanie 1353 uczniów oraz 198 nauczycieli z następujących szkół:

- Szkoły Podstawowej Nr 7,
- Szkoły Podstawowej Nr 8,
- Szkoły Podstawowej Nr 9,
- Szkoły Podstawowej Nr 15,
- Szkoły Podstawowej Nr 16,
- Szkoły Podstawowej Nr 17,
- Szkoły Podstawowej Nr 20,
- Szkoły Podstawowej Nr 21.

W ramach projektu zaplanowano m.in. zajęcia związane z kształtowaniem i rozwijaniem
u uczniów kompetencji matematyczno-przyrodniczych, kompetencji kluczowych
i umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy, a także doradztwo zawodowe dla uczniów. Realizowany będzie również proces idywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi i wsparcie ucznia młodszego.

Z kolei nauczyciele uczestniczyć będą w szkoleniach specjalistycznych i studiach podyplomowych. Ważnym elementem projektu będzie również zakup sprzętu TIK (technologie informacyjno-komunikacyjne) oraz wyposażenia do szkolnych pracowni.

Dodatkowe strony edukacyjne w językach rosyjskim i ukraińskim.
Teraz każdy uczeń może korzystać z tych samych zasobów serwisu używając swojego języka.
Dostęp do serwisu w języku ukraińskim:
http://aztekium.pl/uk
Dostęp do serwisu w języku rosyjskim:
http://aztekium.pl/ru
Dostęp do serwisu w języku polskim:
http://aztekium.pl/pl

PRZEKAŻ 1,5% PODATKU

DLA WYBRANEJ PLACÓWKI OŚWIATOWEJ

ZA POŚREDNICTWEM TORUŃSKIEGO STOWARZYSZENIA POMOCY SZKOLE organizacji pożytku publicznego KRS 0000121592.

Szanowni Państwo!

     Zwracamy się do Państwa z gorącym apelem, abyście korzystali z prawa przekazania odpisu w wysokości 1,5% rocznego podatku i wspólnie nieśli pomoc dzieciom i placówkom oświatowym, do których one uczęszczają.

    

     Chcąc przekazać 1,5% podatku dla wybranej placówki oświatowej za pośrednictwem Toruńskiego Stowarzyszenia Pomocy Szkole należy wpisać:

w części ,,K”:

- w rubryce 147 nr KRS – 0000121592 Toruńskie Stowarzyszenie Pomocy Szkole

- w rubryce 148 kwotę odpisu 1,5% od podatku;

w części ,,L”:

- w rubryce 149 nazwę i adres placówki oświatowej, której chcemy przekazać odpis 1,5% podatku.          

Szkoła Podstawowa nr 21 w Grudziądzu ul. Nauczycielska 19

- w rubryce 150 podatnik w kwadracie stawia X.  

Podziękowanie dla wszystkich uczniów, którzy w tym roku szkolnym zaangażowali się w projekt BohaterON w Twojej Szkole stanowiący część V edycji ogólnopolskiej kampanii BohaterON-włącz historię! mającej na celu uhonorowanie i upamiętnienie Powstańców Warszawskich.
                                       
 Koordynator
Marzena Piekoś

GBO - edycja 2022.

Ruszyło głosowanie na projekty zgłoszone w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego. Wniosek złożony na realizację projektu, który ma powstać na terenie naszej szkoły widnieje pod nazwą „Łamiemy beton – rewitalizacja ogólnodostępnego terenu SP 21 w Grudziądzu” pod numerem 25/2022. Wniosek opiewa na kwotę 119.165,00 zł, a złożył go Pan Łukasz Kowarowski. Celem projektu jest umieszczenie 15 okrągłych ławek z dużym drzewem ozdobnym w środku, ta żeby można było odpocząć bądź podziwiać zabawy swoich pociech korzystających z obiektów sportowych na terenie szkoły. Plac zabaw, siłownia, skate park, pumptrack to realizacje wcześniejszych realizacji GBO. Mam nadzieję, że również w tej edycji będziecie Państwo równie aktywni i swoim głosem spowodujecie realizację marzenia nas wszystkich – ładny, estetyczny, ekologiczny i potrzebny element małej architektury łamiący betonowe boisko.  

Proszę wszystkich o oddanie głosu na projekt nr 25/2022.

Od 07.06  każdy mieszkaniec ma możliwość zagłosowania wyłącznie elektronicznie na 2 projekty z okręgu, 1 projekt miękki i 1 projekt ogólnomiejski.

Link do strony głosowania: https://grudziadz.budzet-obywatelski.org/

Instrukcja głosowania elektronicznego:

https://www.youtube.com/watch?v=pNNKdWpjec8&feature=youtu.be

WASZ GŁOS JEST DLA NAS BARDZO WAŻNY

 

Rok pamięci rotmistrza Witolda Pileckiego

        Z okazji 120. rocznicy urodzin Witolda Pileckiego zorganizowany został w Szkole Podstawowej nr 21 w Grudziądzu konkurs literacki ,,Moje życie”. Wzięło w nim udział 26 uczestników. Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Komisja konkursowa postanowiła nagrodzić prace następujących uczniów:

I kategoria (kl. IV-V)

I miejsce - Piotr Michalewicz kl. IV         SP nr 21 ,,Rotmistrz niezłomny”

II miejsce - Karol Folborski kl .V             SP nr 15 ,,Żołnierz wyklęty”

                 Dominika Oczyńska kl. IV     SP w Mokrem ,,Witold Pilecki”

 

III miejsce - Bartosz Słupski kl. IV           SP nr 21 ,,Historia niezłomnego”

                  Stanisław Ataman kl.  IV      SP nr 21 ,,Bohater Pilecki”

Wyróżnienia:

                      Klara Kędzierska kl. V          SP nr 15  „Moje życie”

                      Oskar Kurowski kl. IV          SP nr 21  „ Bohater”

 

II kategoria (kl.VI-VIII)

I miejsce - Zofia Roclawski kl.VI              SP nr 15 ,,Witolda Pileckiego- rozmowa z Panem”

II miejsce - Jonatan Gołębiowski kl.VI     SP nr 15 ,,Obiecałem”

III miejsce - Paweł Dziarski kl. VIII           SP nr 15 ,,Pan Pilecki”

                  Maria Oluszczyk kl. VIII        SP nr 15 ,,Bohater narodu-Witold Pilecki”

Wyróżnienia:

                     Juliusz Kownacki kl.VI           SP w Mokrem ,,Rotmistrz Witold Pilecki”

                     Mikołaj i Michał Kamińscy    SP nr 16 ,,Moje życie”

Nagrodzonym serdecznie gratulujemy. Zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach literackich,
w których będzie można wykazać się swoim talentem twórczym.

Nagrody dla zwycięzców zostaną przekazane do szkół.

 

 

73 lata temu, 25 maja 1948 roku, komuniści zamordowali rotmistrza Witolda Pileckiego. Wyrok wykonany został w więzieniu mokotowskim strzałem w tył głowy. Ciała rotmistrza Pileckiego do dziś nie odnaleziono.

Urodzony 13 maja 1901 roku Witold Pilecki już w wieku 19 lat po raz pierwszy walczył w obronie ojczyzny. Co ciekawe, przyszedł on na świat w północnej Rosji, gdzie jego rodzina została zesłana za udział w powstaniu styczniowym.

Jako kawalerzysta brał udział w Bitwie Warszawskiej, a następnie odbijał Wilno z rąk bolszewików. W dwudziestoleciu międzywojennym Witold Pilecki opiekował się rodzinnym majątkiem, który podnosił z ruiny, udzielał się także społecznie, m.in. jako założyciel kółek rolniczych i instruktor przysposobienia wojskowego.

W 1939 roku Witold Pilecki brał udział w kampanii wrześniowej. Ułani pod jego dowództwem zniszczyli siedem wrogich czołgów i trzy samoloty. Po przegranej wojnie z Niemcami, Pilecki zaangażował się w działalność konspiracyjną i latem 1940 roku zdecydował się wziąć udział w misji wywiadowczej w Auschwitz.Polskie Państwo Podziemne przez cały okres okupacji słało na Zachód raporty na temat sytuacji Żydów. Opracowywano je na podstawie informacji dostarczonych przez tysiące Polaków, którzy często ryzykowali własne życie, by dotrzeć do miejsc kaźni i przekazać te relacje w ręce wywiadu AK. Wśród zalewu raportów na temat Holokaustu, jakie docierały z Polski do rządu na uchodźstwie, a stamtąd do Aliantów, szczególna uwaga należy się materiałom przygotowanym właśnie przez rotmistrza Witolda Pileckiego.

Jednym z jego zadań miało być zorganizowanie w Auschwitz struktur ruchu oporu. Rotmistrz Pilecki pozwolił się aresztować podczas łapanki na ulicach Warszawy. 21 września 1940 roku został przewieziony do Auschwitz, gdzie otrzymał numer 4859.

 „Kpt. 159 spojrzał na mnie zdziwiony i powiedział: »No tak, rozumiem pana, lecz czy można kiedy się chce przyjeżdżać i wyjeżdżać z Oświęcimia?« Odpowiedziałem: »Można«"- tymi słowami rotmistrz Pilecki opisał w swoim raporcie rozmowę z jednym z polskich oficerów.

W Auschwitz więziony był do 27 kwietnia 1943 roku, gdy – wraz z dwoma innymi polskimi więźniami – uciekł stamtąd. W tym niemieckim obozie koncentracyjnym rotmistrz Witold Pilecki spędził w sumie 947 dni. Jeszcze w trakcie uwięzienia rotmistrz Pilecki przemycał na zewnątrz informacje na temat sytuacji w obozie. Po wydostaniu się na wolność, przystąpił do spisywania obszernego raportu na temat Auschwitz.

Rotmistrz Pilecki po zakończeniu II wojny światowej pozostał w podziemiu niepodległościowym, działając przeciw okupantowi sowieckiemu. 7 maja 1947 roku został aresztowany przez Urząd Bezpieczeństwa. W czasie śledztwa funkcjonariusze UB brutalnie go torturowali. „Ja już żyć nie mogę, mnie wykończono. Bo Oświęcim to była igraszka” - powiedział po usłyszeniu wyroku śmierci. Bolesław Bierut nie zdecydował się ułaskawić skazanego. 25 maja 1948 roku o godzinie 21.30 rotmistrz Witold Pilecki został zamordowany w więzieniu mokotowskim strzałem w tył głowy.

Jego ciała do dziś nie odnaleziono. Według ekspertów z IPN najbardziej prawdopodobnym miejscem pochówku rotmistrza Pileckiego jest na tzw. Łączka, czyli kwatera „Ł” na Cmentarzu Wojskowym na stołecznych Powązkach. W 1991 roku sąd niepodległej Polski unieważnił wyrok wydany przez komunistów. Witold Pilecki został pośmiertnie odznaczony Krzyżem Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski oraz Orderem Orła Białego. Brawurowa misja rotmistrza w Auschwitz sprawiła, że stał się on bohaterem nie tylko dla milionów Polaków. „Witold Pilecki był bohaterem. »Bohater« to nadużywane słowo. Nie w jego przypadku – napisał na Twitterze David Harris, szef American Jewish Committee. – Dzielnie bronił Polski przed Niemcami. Z narażeniem życia ujawnił nazistowską zagładę Żydów. Oparł się sowieckiej okupacji Polski. Komuniści rozstrzelali go w 1948 roku. Tak, był bohaterem”.

Żródło:https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/kula-w-g%C5%82ow%C4%99-za-heroiczn%C4%85-misj%C4%99/ar-AAKmjPs?ocid=msedgdhp

Lista kandydatów zakwalifikowanych do klasy mistrzostwa sportowego o profilu piłka siatkowa.

  1. Ambrożkiewicz Oliwier
  2. Cejmer Martyna
  3. Gabryś Kornelia
  4. Gierszyński Jakub
  5. Górski Dominik
  6. Janczak Iga
  7. Klonowska Julia
  8. Klonowska Weronika
  9. Kłódka Agata
  10. Kopczyńska Izabella
  11. Kotarski Karol
  12. Krupińska Michalina
  13. Krupiński Nikodem
  14. Kuskowski Piotr
  15. Lewandowska Amelia
  16. Majchrzak Joanna
  17. Matuszak Laura
  18. Olszewski Wojciech
  19. Pastwa Julia
  20. Pokojski Aleksander
  21. Szwocha Tomasz
  22. Woźniak Anastazja
  23. Zdrojewski Borys
  24. Zdrojewski Dominik
  25. Zdrojewski Oliwier
  26. Zieliński Franciszek

„ Gdyby na wielkim świecie zabrakło uśmiechu dziecka, byłoby ciemno i mroczno.

Ciemniej i mroczniej niż podczas nocy bezgwiezdnej i  bezksiężycowej

- mimo wszystkich słońc, gwiazd i sztucznych reflektorów”

J. Ejsmond

                      

Długo czekaliśmy na spotkanie z Wami. Cieszymy się bardzo, że szkoła  znowu zapełni się Waszym uśmiechem, radością i gwarem szkolnym .

W dniach 17.05 – 21.05. 2021r. do nauki stacjonarnej wracają klasy 4a,4b, 4c, 4d, 4e, 7d,7e,7f,8a,8b,8c,8d,8e , pozostałe klasy mają nauczanie zdalne.

W dniach 24.05.2021r. i 28.05.2021r. do nauki stacjonarnej wracają klasy 5a, 5b, 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f, 6g, 7a, 7b, 7c, , pozostałe klasy mają nauczane zdalne.      

W dniach 25. 05 – 27.05. 2021r. – jest egzamin ósmoklasisty. W tych dniach nie ma zajęć dydaktycznych. 

Trzymamy kciuki za Naszych Ósmoklasistów!!!

 

Kontakt:

Szkoła Podstawowa nr 21

ul. Nauczycielska 19

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tel. stacjonarny

564639064

  • sekretariat wew. 31
  • księgowość wew. 34
  • basen wew. 37
  • hala wew. 56
  • świetlica wew. 47

{xtypo_rounded4}

Tel. komórkowy

609004695

781687100

 

Adres strony podmiotowej BIP to sp21grudziadz.ssdip.bip.gov.pl

Wynajmy pomieszczeń:

  • Sale lekcyjne
    • sala lekcyjna  30 zł netto - 45 min
    • pracownia 60 zł netto - 45 min
    • sala konferencyjna 90 zl netto - 45 min
  • hala
    • hala widowiskowo-sportowa
      • wynajęcie hali na imprezę masową do 2000 osób (1000 miejsc siedziących) 3000 zł netto za pierwsze 6 godzin, kolejna godzina 90 zł netto
      • wynajęcie hali (50m x 30m) 3 sektorowej 90 zł netto - 45 min
      • wynajęcie jednego sektora 65 zł netto - 45 min
      • wynajęcie małej hali (11m x 11m) 65 zł netto - 45 min
      hala
     
  • basen

    1.

    Bilet normalny jednorazowy

      16 PLN

    2.

    Bilet ulgowy jednorazowy

      11 PLN

    3.

    Karnet normalny na 1 miesiąc

      55 PLN

    4.

    Karnet ulgowy na 1 miesiąc

      35 PLN

    5.

    Wynajęcie 1 toru na 1 godzinę lekcyjną

      95 PLN

    6.

    Wynajęcie całego basenu na 1 godzinę lekcyjną

    480 PLN

    Duża rodzina-bilet normalny

        12 PLN

    8.

    Duża rodzina-bilet ulgowy

        8 PLN

    9.

    Karta Seniora

        14 PLN

     

    Godziny otwarcia:

    poniedziałek – piątek

    19.00 – 19.45

    19.45 – 20.30

    20.30 – 21.15

Wypożyczanie:

  • krzesła 5 zł netto za szt.

Zajęcia pozalekcyjne klas I – VIII  Szkoły Podstawowej nr 21 w Grudziądzu rok szkolny 2019/2020

Lp.

Nazwisko i imię
nauczyciela

  Nazwa zajęć

Sala

Klasy

Dzień tygodnia

Godziny zajęć

1.

Agacińska Hanna

Zajęcia wyrównawcze

z matematyki

46

VI

poniedziałek

13.40 – 14.25

2.

Buczek Agnieszka

Koło ortograficzne

33

IV b

wtorek

13.40 – 14.25

3.

Buczek Agnieszka

Zajęcia wyrównawcze

 z języka polskiego

30

IV b

czwartek

12.45 – 13.20

4.

Chojnowski Jarosław

Zajęcia wyrównawcze

z informatyki

67

V – VI

wtorek

14.30 – 15.15

5.

Ciećko Anna

Koło Misyjne

27

II

poniedziałek

13.40 – 14.25

6.

Dziok Kamila

Zajęcia wyrównawcze

z języka polskiego

13

I b

środa

8.55 – 9.40

7.

Dziok Kamila

Zajęcia przyrodnicze

22/teren

I b

poniedziałek

11.45 – 12.30

8.

Drozdecka Aleksandra

Chór szkolny

sala konfe.

IV – VIII

wtorek

czwartek

15.30 – 16.30

14.30 – 15.30

9.

Faterkowska Hanna

Zajęcia wyrównawcze

z matematyki

24

IIIe

wtorek

12.45 – 13.30

10.

Faterkowska Hanna

Koło plastyczne

17

IIIe

środa

12.45 – 13.30

11.

Firyn Krzysztof

Informatyka – robotyka

25

II – IV

poniedziałek

13.40 – 14.25

12.

Firyn Krzysztof

Informatyka – robotyka

25

II – IV

czwartek

14.30 – 15.15

13.

Firyn Krzysztof

Zajęcia wyrównawcze

z informatyki

25

IV - VII

wtorek

14.00 – 14.45

14.

Guz Hanna

Koło religijne

07

IV – VI

według potrzeb

zajęcia popołudniowe

15.

Januszewska Bernadetta

Zajęcia wyrównawcze 

z języka angielskiego

32

IV a, IV b

poniedziałek

13.40 – 14.25

16.

Jasińska Hanna

Koło matematyczne

60

VIe

poniedziałek

8.00 – 8.45

17.

Kawka Aleksandra

Szkolne Koło Biblioteczne

45

IV – VIII

środa

czwartek

14.00 – 14.30

14.00 – 14.30

18.

Kędra Danuta

Koło dziennikarskie

58

VIe

czwartek

13.40 – 14.25

19.

Kędra Danuta

Repetytorium ósmoklasisty

58

VIIIa

wtorek

13.40 – 14.25

20.

Kędra Danuta

Repetytorium ósmoklasisty

58

VIIIb

piątek

8.00 – 8.45

21.

Kędra Danuta

Zajęcia wyrównawcze

z języka polskiego

58

VIf

piątek

12.45 – 13.30

22.

Koptera Anita

Zajęcia wyrównawcze

11

I d

środa

14.30 – 15.30

23.

Koptera Anita

Zajęcia plastyczne

05

I d

czwartek

11.45 – 12.30

24.

Kwiatkowska Dorota

Zajęcia wyrównawcze

17

I a

poniedziałek

13.40 – 14.25

25.

Kwiatkowska Dorota

Koło przyrodnicze

17

I a

wtorek

8.00 – 8.45

26.

Krzemińska Małgorzata

Zajęcia wyrównawcze

z matematyki

29a

IIId

poniedziałek

8.55 – 9.40

27.

Lelińska Regina

Konsultacje biologiczne

71

VII i VIII

piątek

15.30 – 16.15

28.

Lubiszewska Ewa

Przygotowanie do egzaminu klas VIII

05

VIII a

czwartek

8.55 – 9.40

29.

Maiboroda Olga

Zajęcia dodatkowe

z języka angielskiego

28

III c

wtorek

12.45 – 13.30

30.

Markowska – Jurek Adrianna

Zajęcia dydaktyczno – wychowawcze - plastyczne

świetlica

IIIa

czwartek

8.00 – 8.45

31.

Matelska Hanna

Zajęcia wyrównawcze

z matematyki

69

Vib,c

wtorek

14.35 – 15.20

32.

Michałowska Beata

Przygotowanie do egzaminu klas VIII

30

VIII c

poniedziałek

13.40 – 14.25

33.

Michałowska Beata

Przygotowanie do egzaminu klas VIII

30

VIII d

środa

13.40 – 14.25

34.

Michałowska Beata

Edukacja polonistyczna

30

VII c

środa

14.33 – 15.20

35.

Ogonowska Edyta

29GGDH „ Trampy”

harcówka

I – VIII

czwartek

16.00 – 17.30

36.

Ogonowska Edyta

29GGDH „ Wesołe Trampy”

harcówka

I – VIII

wtorek

12.45 – 14.00

37.

Ogonowska Edyta

SKKT – Koło turystyczne

 

II – VIII

sobota, niedziela, dni robocze po lekcjach

 

38.

Ogonowska Edyta

Gry i zabawy dydaktyczne

z elementami przyrody

29

IIe

poniedziałek

12.45 – 13.30

39.

Ogonowska Edyta

Marsze NW- treningi, ćwiczenia

teren

I – VIII

z rodzicami

poniedziałki

środy

18.00 – 19.30

40.

Pacyna Marzena

Koło języka niemieckiego

52

V, VI f

środa

14.35 – 15.20

41.

Piekoś Marzena

„ Z historią na Ty” – zajęcia dla uczniów klas piątych

48

V e

wtorek

8.00 – 8.45

42.

Skowrońska Mariola

Przygotowanie do egzaminu

i konkursów

73

VIII

piątek

wtorek

8.55 – 9.40

według potrzeb

43.

Słupska Marzena

Zajęcia wzmacniające poczucie własnej wartości

 

VII – VIII

według potrzeb

według potrzeb

44.

Strahl Violetta

Zajęcia wyrównawcze

z języka polskiego

57

Vd

środa

13.40 – 14.25

45.

Strahl Violetta

Edukacja polonistyczna

57

VIId

środa

14.35 – 15.20

46.

Sworowska Joanna

Trening kreatywnego rozwiązywania konfliktów

05

VII d

czwartek

15.30 – 16.15

47.

Sworowska Joanna

Podstawy rysunku i malarstwa

05

IV – VIII

środa

15.30 – 16.15

48.

Szałecka Daria

Koło Małego Czytelnika

11

If

wtorek

12.45 – 13.30

49.

Szczepaniak Zofia

Przygotowanie do egzaminu klas VIII

40

VIII b

piątek

12.45 – 13.30

50.

Szymańska Elżbieta

PCK

37

VII

środa / raz w miesiącu i w miarę potrzeb

14.30 – 15.15

51.

Szymańska Elżbieta

Koło przyrodnicze

37

IV

środa

13.40 – 14.25

52.

Śledź Mariola

Edukacja polonistyczna

42

VII

środa

13.40 – 14.25

53.

Śledź Mariola

Edukacja polonistyczna

42

VII

środa

14.35 – 15.20

54.

Śledź Mariola

Zajęcia wyrównawcze

z języka polskiego

42

V

środa

8.00 – 8.45

55.

Tarkowska Magdalena

Koło z języka angielskiego

10

I b

poniedziałek

12.45 – 13.30

56.

Trendowicz Katarzyna

Konsultacje chemiczne

63

VII – VIII

środa

piątek

14.35 – 15.20

8.00 – 8.45

57.

Urbanek Stanisława

Zajęcia wyrównawcze – język polski

23

III b

czwartek

8.00 – 8.45

58.

Urbanek Stanisława

Koło plastyczne

20

III b

poniedziałek

10.45 – 11.30

59.

Wednitzka Anna

Przygotowanie do egzaminu

i konkursów

15

VIII

wtorek

8.00 – 8.45

60.

Węgrzynowska Beata

Zajęcia wyrównawcze

 z języka polskiego

56

V

wtorek

14.35 – 15.20

61.

Włodarczyk Hanna

SKC

14

VII – VIII

wtorek / w terenie według potrzeb

15.30 – 16.15

62.

Zaremba Mariola

Koło matematyczne

27

IIb

poniedziałek

8.00 – 8.45

63.

Zaremba Mariola

Zajęcia wyrównawcze

27

IIb

czwartek

12.45 – 13.30

64.

Zimińska Ewa

Zajęcia wyrównawcze

28

III c

czwartek

8.00 – 8.45

65.

Ziółkowski Janusz

Konsultacje z fizyki

75

VII – VIII

poniedziałek

15.30 – 16.15

66.

Ziółkowska Katarzyna

Konsultacje polonistyczne

54

 V – VI

piątek

8.00 – 8.45

67.

Ziółkowska Katarzyna

Koło matematyczne

43

VII

poniedziałek

8.00 – 8.45

68.

Żurawska Izabela

Zajęcia dodatkowe

z języka angielskiego

15

VI d

poniedziałek

12.45 – 14.15

69.

Żurawska Izabela

Zajęcia dydaktyczno – wychowawcze

15

 lub w terenie

VI

według potrzeb

zajęcia popołudniowe

70

Żurawski Krzysztof

Zajęcia dydaktyczno – wychowawcze

10

 lub w terenie

VII

według potrzeb

zajęcia popołudniowe

71.

Żurawski Krzysztof

Przygotowanie do egzaminu klas VIII

10

VIII

poniedziałek

13.40 – 14.25

witaj