INFORMACJA

Szanowni Rodzice..

W dniach 01-08.09.2025r jest możliwość zapisania dziecka na obiady szkolne. Każdy z rodziców pobiera z dyżurki szkolnej deklarację następnie wypełnioną składa do 08.09.2025r na dyżurce.

Uczniowie, którzy korzystali już ze stołówki szkolnej i mieli nadany indywidualny numer konta, zostaje bez zmian (jeżeli numer konta został zapomniany lub zgubiony proszę o informację, oczywiscie przypomnę :))deklaracje również proszę składac na dyżurkę.

Nowi uczniowie i uczniowie klas 1, którzy będą chcieli korzystać ze stołówki indywidualny numer konta otrzymają od wychowawcy.

UWAGA!!! Deklaracja jest składana na każde dziecko oddzielna.

Rodzice uczniów KMS też wypisują takie deklaracje oraz wnioski na zniżkę z podpisem trenera.

 

Rodzice uczniów , którzy mają już numer nadany numer konta zanim dokonają wpłaty  zobowiazani są do wypełnienia deklaracji dopiero potem umieścić opłatę (ta kolejność jest ważna najpierw deklaracja potem opłata).

Stołówka szkolna będzie czynna od 15.09.2025r.


W dniach 01-10.09.2025r. będzie możliwość dokonania wpłat na posiłki szkolne za m-c wrzesień 2025r.

uczniowie -12dni x 6,00zł=72,00zł

uczniowie ze zniżką  -12dni x 3,00zł=36,00zł


Odpłatność za obiady szkolne przyjmowane są tylko i wyłącznie w formie przelewowej na indywidualne konta uczniów nadane przy składaniu deklaracji w tytule obowiązkowo należy podać: imię, nazwisko, klasa ucznia. Prosimy o przestrzeganie terminów wpłat oraz wpłacanie dokładnych kwot. W przypadku rezygnacji z obiadów należy złożyć oświadczenie (dostepne na dyżurce) do15-tego nowego miesiąca np. rezygnacja za listopad, składamy oświadczenie 15 października.

 

Uczniowie klas 4-8 mogą odebrać karty 11-15.09.2025r w sali nr 2 (obok sekretariatu )w godz 8.00-10.30.

Uczniowie klas 1-3 otrzymają karty od wychowawców 12-15.09.2025r

 

Karty obiadowe dla uczniów korzystających z bezpłatnych posiłków należy odbierać u pani intendent Magdaleny Wielechowska w/w wyznaczonych terminach.


W przypadku zgubienia , zniszczenia karty obiadowej można ubiegać się o duplikat karty u pani intendent. Koszt duplikatu wynosi 20,00zł (pieniądze z uzyskanych dochodów będą wpłacone na konto Rady Rodziców, będą przeznaczone na zakup nowych kart obiadowych).

 

Informujemy, że wpłaty , które będą źle lub po terminie wpłacane, będą odsyłane.

 

AKTUALNE MENU NA DZIEŃ 15-19.09.2025r

 

Poniedziałek

Mięso mielone w sosie pomidorowym

Makaron

Owoc

Sok kartonik

Wtorek

 Schab pieczony po staropolsku

Ziemniaki

Surówka z białej kapusty

Owoc

Kompot owocowy

Środa

Filet z kirczaka grilowany w ziołach

Ryż na sypko

Surówka z marchewki i jabbłka 

Owoc

Lemoniada cytrynowo- pomarańczowa

Czwartek

Gulasz wieprzowy

Ziemniaki

Buraczki tarte

Owoc

Sok owocowy

Piątek

Krupnik na żeberkach z ziemniakami

Pieczywo

Jogurt pitny

                                                                                                      SMACZNEGO:)

                         REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ na rok szkolny 2025/26

                 w Szkole Podstawowej nr 21 im. Rtm Witolda Pileckiego w Grudziądzu

 

I. Postanowienia ogólne

1. Stołówka szkolna jest miejscem spożywania posiłków przygotowywanych przez pracowników kuchni szkolnej dla uczniów i pracowników szkoły.
2. Stołówka zapewnia posiłki gotowane przez pracowników kuchni
3. Cena jednego obiadu ustalana jest przez Dyrektora Szkoły, księgową i intendenta szkoły w porozumieniu z Organem Prowadzącym:

-cena może ulec zmianie od stycznia 2026r. w zalezności od wynikó przeprowadzonych zapytań ofertowych na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej


4. Opłatę za posiłek w stołówce szkolnej ustala się w wysokości kosztów produktów /tzw. wsad do kotła/ dla ucznia, dla pracowników o dodatkowy koszt utrzymania stołówki.
5. Posiłki wydawane są w godzinach od 11:30 do 14:00 według „Harmonogramu wydawania obiadów” umieszczonego na tablicy informacyjnej.
6. Aktualny tygodniowy jadłospis umieszczany jest na tablicy informacyjnej oraz na stronie internetowej szkoły
7. Informacja o wysokości opłat za posiłki za poszczególny miesiąc umieszczana jest na tablicy informacyjnej oraz na stronie internetowej szkoły.
8. Opłaty za posiłki wnosi się w okresach miesięcznych za cały miesiąc z góry.
9. Kwota przekazana na konto ucznia musi być zgodna z kwotą wskazaną przez intendenta na stronie internetowej lub na tablicy ogłoszeń.

10. Aby dziecko mogło korzystać z obiadów należy wypełnić deklarację.

II. Uprawnienia do korzystania ze stołówki

1. Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są:

- uczniowie szkoły, którzy wyrazili chęć korzystania z posiłków

-uczniowie, których dożywianie finansuje GOPS , MOPR lub PCK na podstawie wydanych decyzji,

- uczniowie klas sportowych, których dożywianie dofinansowuje Urząd Miasta na podstawie złożonych wniosków

- uczniowie klas sportowych objęci programem SOS

-nauczyciele oraz inni pracownicy szkoły wnoszący opłaty indywidualne.

2. Obiady wydawane są tylko na podstawie ważnej „Karty obiadowej”.
3. Podczas wydawania obiadów na stołówce mogą przebywać tylko osoby spożywające posiłek.

III. Wnoszenie opłat za posiłki

1. Opłata za obiady wnoszona jest z góry od dnia 20  dnia każdego miesiąca przelewem ( wyjątek miesiąc wrzesień i styczeń, gdzie opłaty będą w pierwszym tygodniu miesiąca) na indywidualny rachunek ucznia: proszę podać obowiązkowo nazwisko i imię dziecka, miesiąc za który dokonywana jest wpłata np. Kowalski Jan, wrzesień.
2. Wydanie karty obiadowej: - w przypadku zapłaty przelewem następuje po zaksięgowaniu wpłaty przez bank na rachunek bankowy szkoły lub okazaniu dowodu wpłaty przez korzystającego ze stołówki szkolnej.
3. Termin dokonania płatności oznacza datę wpływu środków pieniężnych na wyżej wymieniony rachunek bankowy

4.Jeżeli uczeń nie będzie chciał uczęszczać na obiady, a ma złożoną deklarację wówczas należy złożyć oświadczenie o rezygnacji z posiłków szkolnych zał.3 do 15-tego poprzedniego miesiącanp. rezygnuje się z obiadów od m-c luty, oświadczenie takie musi być złożone do 15-tego stycznia

5. W przypadku zgubienia, zniszczenia karty obiadowej uczeń zobowiązany jest do zapłaty na konto RR (w sekretariacie) ,za duplikat karty obiadowej w kwocie 20,00zł

IV. Niewykorzystane obiady
1. Nieobecność losową ucznia trwającą dłużej niż dwa dni rodzic lub opiekun zobowiązany jest zgłosić w pierwszym dniu nieobecności dziecka do godziny 8.00 intendentowi szkoły pod numerem telefonu 56 46 490 64 wew. 33.

Uwaga! jednodniowe nieobecności dziecka nie podlegają odliczeniu.


2. W przypadku spełnienia w/w warunków, kwota uiszczonych z góry opłat za niewykorzystane posiłki podlega zwrotowi.

Uwaga ! wszelkie zwroty pieniężne za niewykorzystane obiady będą możliwe po okazaniu intendentowi „Karty obiadowej” za miniony miesiąc. Nie będą odliczane nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie.

V. Zasady zachowania na stołówce

1. Uczniowie korzystający z obiadów zobowiązani są do pozostawienia kurtek w szatni, plecaków przed stołówką.
2. Przed okienkiem, w którym wydaje się obiady, obowiązuje kolejka w jednym rzędzie.
3. Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania.
4. Po spożytym posiłku uczniowie zobowiązani są pozostawić swoje miejsce w należytym porządku i czystości, brudne naczynia odnieść w wyznaczone miejsce.
5. Konsekwencje finansowe za szkody materialne spowodowane przez ucznia w sposób umyślny ponosi rodzic lub opiekun prawny.

VI. Postanowienia końcowe

1. O wszystkich sprawach związanych z organizacją pracy stołówki decyduje Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 21 w Grudziądzu.
2. Wszelkich zmian w niniejszym regulaminie dokonuje dyrektor w postaci pisemnego aneksu.

 

 


                                                                                                    Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 września 2025roku.